Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Ο έμπορος του Φόβου ...

Θυμάμαι κάποτε, στο μικρό μας σπίτι στην εξοχή, μια νύχτα σκοτεινή μα γλυκιά. Μονάχα τα αστέρια μας φανέρωναν το παρελθόν τους, έξω στην βεράντα που ήμασταν καθισμένοι με τον γιό μου. Ο γιός μου διάβαζε ένα βιβλίο επιστημονικής φαντασίας από αυτά που του άρεσαν, κι εγώ είχα αδειάσει το μυαλό μου, ήμουν ένα με την θεία Φύση. Δεν υπήρχε ούτε παρελθόν ούτε μέλλον. Υπήρχε μόνο το παρόν, εκεί που η σκέψη απουσιάζει.

Ξαφνικά ο γιος μου πετάχτηκε από την καρέκλα φωνάζοντας «Κοίταξε τα φώτα από τον ουρανό που έρχονται με μεγάλη ταχύτητα κατά πάνω μας, Ούφο είναι πατέρα. Έρχονται να μας απαγάγουν». Η φωνή του γιού μου με επανάφερε στο πεδίο της σκέψης. Πράγματι, τα φώτα πλησίαζαν γρήγορα, και ο φόβος μεγάλωνε και εξελίχθηκε σε πανικό. Όταν πλησίασαν πολύ κοντά τα έντονα φώτα διαλύθηκαν στο σκοτάδι. 

Μείναμε για λίγο σιωπηλοί. Όταν ηρεμήσαμε, σκέφτηκα ότι μπορεί να ήταν μετεωρίτες, διάττοντες ή βολίδες. Αυτά μας τα έλεγε ο καθηγητής μας στο σχολείο αλλά δεν του δίναμε σημασία τότε.

Την ώρα εκείνη της σιωπής, μια τρελή ιδέα μου ήλθε - παλαιότερα ήμουν έμπορος κι είχα μια υγιή επιχείρηση. Η οικονομική κρίση όμως, μου άφησε απούλητο το εμπόρευμα και καταστράφηκα οικονομικά. Έκλεισα την επιχείρηση . Σκέφτηκα λοιπόν να επενδύσω στον φόβο. Αυτός είναι πάντα φρέσκος και δεν στοκάρεις ποτέ. Και δεν απαιτούνται κεφάλαια. Τόσο οι πολιτικοί όσο και τα παγκόσμια ιερατεία επένδυσαν σε αυτόν και πλούτισαν. Το ίδιο θα κάνω κι εγώ, και μάλιστα θα τους ξεπεράσω σε πλούτο και δόξα. Είναι βέβαιο ότι όσο θα αυξάνεται ο φόβος τόσο θα φουσκώνει και ο τραπεζικός μου λογαριασμός. 

Αποφάσισα κι έγινα συγγραφέας. Άρχισα να γράφω για συνωμοσίες, και όσο οι αφελείς αναγνώστες αγόραζαν και διάβαζαν, τόσο εξήπταν την φαντασία μου  κι έγραφα πολύπλοκες και τρομακτικές ιστορίες. Ήταν τόσο τρομακτικές που άρχισα να φοβάμαι κι εγώ.

Για να βάλουμε λοιπόν τα πράγματα σε τάξη σας πληροφορώ ότι:


Οι συνωμότες που προσπαθούν να μας καταστρέψουν: είναι τριών ειδών: 

α) Οι εξωγήινοι
β) οι γήινοι
γ) Αυτοί που ζουν μέσα στην γη και αν θυμάμαι καλά ονομάζονται Ναφθαλίμ!

Υπάρχει κι ένας τέταρτος τύπος συνωμότη. Ονομάζονται Μαύρες Τρύπες αλλά είναι μακριά και δεν αποτελούν άμεση απειλή. Προέρχονται από κατάρρευση αστέρων και δημιουργούν στρέβλωση του χωροχρόνου και καταπίνουν τα πάντα, ακόμα και ολόκληρους γαλαξίες.  Από αυτές δεν γλυτώνει κανείς, είναι οι πιο τρομακτικές. Αν σας πει κάποιος πολιτικός ότι μπορεί να σας σώσει και από αυτές να τον πιστέψετε. Θα είναι η μόνη φορά που λέει την αλήθεια.

Όλες αυτές οι κατηγορίες συνωμοτών, είναι αόρατες αλλά αποτελούν την πιο ορατή απειλή. Τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε. 


Οι εξωγήινοι

Έγραφα για εξωγήινους διαφόρων χρωμάτων και σχημάτων, που ο μοναδικός στόχος ήταν πώς να καταστρέψουν την ζωή στην γη, λες και δεν είχαν άλλα ενδιαφέροντα στον ελεύθερο χρόνο τους! Έδινα λεπτομέρειες με μαρτυρίες θεάσεων, γινόμουν πιστευτός και μετέφερα τον τρόμο. Αν υπάρχουν εξωγήινοι δεν το γνωρίζω, ούτε και τι σκοπούς έχουν. Όμως ελπίζω, μέχρι να πεθάνω να μην εμφανιστούν. Έτσι ώστε να περάσω μια άνετη και πλούσια ζωή εις βάρος των αναγνωστών μου. Αν παρ΄ όλα αυτά εμφανιστούν όσο θα βρίσκομαι στην ζωή, και αν και το απεύχομαι - αν είναι καλοί στις προθέσεις τους, δεν θα μου καταστρέψουν το όλο οικοδόμημα;


Οι γήινοι

Αυτούς δεν τους φοβάμαι. Πλέον, τους θεωρώ συνεταίρους στην ωραία και κερδοφόρα επιχείρηση του φόβου. Ο στόχος μας είναι να ελέγξουμε τις συνειδήσεις σας δια μέσω του φόβου που σας προσφέρουμε απλόχερα ώστε να γίνετε πειθήνια όργανά μας. Όπως άλλωστε έχει δείξει η ιστορία δια μέσω των ιερατείων πολιτικών και θρησκευτικών, η συνταγή έχει απόλυτη επιτυχία. Αρχαίοι και σύγχρονοι συνωμότες έχουμε ζήσει καλά, μέσα στα πλούτη και στην χλιδή.


Ναφθαλίμ

Αυτοί σας βεβαιώνω, είναι οι πιο τρομακτικοί. Ζουν σε μια υπόγεια σφαίρα που ονομάζεται Κοίλη Γη, μπορεί να είναι και Κυρτή. Εξαρτάται από τη θέση του παρατηρητή. Συνωμοτούν χωρίς διαλείμματα Μπορεί να ξεφυτρώσουν από εκεί που δεν το περιμένεις. Περπατάς π.χ. αμέριμνος στην παραλία και ξαφνικά εμφανίζονται μπροστά σου. Αν δεν πεθάνεις από το φόβο σου (που είναι το καλύτερο) θα σε ρουφήξουν στο βασίλειό τους και θα σε κάνουν και σένα συνωμότη. Αν θες να τη γλιτώσεις πρέπει να μείνεις ήρεμος και να χαμογελάς.  Αυτό δεν το αντέχουν και εξαφανίζονται. 

Γρήγορα έγινα το μόνιμο θέμα στα τραπεζάκια των αφελών. Έγινα παγκόσμια γνωστός και άρχισα να πουλάω μούρη. (γι’ αυτή την επιχείρηση θα τα πούμε προσεχώς)

Καθισμένος τώρα στην έπαυλη μου δίπλα στην πισίνα απολαμβάνω το ποτό μου.

Γράφω το επόμενο βιβλίο που σίγουρα θα  σας τρομάξει περισσότερο.

Καλή σας νύχτα και ο φόβος να είναι μαζί σας.